niedziela, 7 kwietnia 2013

Prolog.

Wspomnienia bolą, zabijają od środka mimo, że na zewnątrz wydajemy się normalni. Nikt nie wie, co przeżywamy wewnatrz. Nikt nie jest w stanie nam pomóc bo i tak gdy tylko zostajemy sami wszystko do nas wraca... 


To nie tak, że jeśli ktoś kogo tak bardzo kochasz zniknie z Twojego życia to o nim zapomnisz.
To wraca,
każdej bezsennej nocy kiedy wtulasz mokrą od łez twarz w miękką poduszkę.
To wraca, 
za każdym razem gdy odwracasz wzrok na widok zakochanej pary.
To wraca,
bo choć rozum nie chce to serce nadal pamięta. Wspomina stare, dobre chwile i czasami gubi się w natłoku nowej rzeczywistości w jakiej przychodzi mu teraz istnieć. 
To wraca, 
kiedy świadomie zadajesz sobie ból i przeglądasz album ze zdjęciami. 
To wraca, 
tym bardziej, gdy masz przy sobie cząstkę ukochanej osoby. 
To wraca,
choć wiesz, że nikogo już nigdy tak mocno nie pokochasz a mimo to pragniesz odnaleźć wewnętrzny spokój i być szczęśliwą. 
To wraca, 
bo w końcu tak naprawdę zdajesz sobie sprawę, że nie chcesz zapomnieć. 
To wraca, 
nawet gdy wyjedziesz by rozpocząć nowe życie z dala od zgiełku wspomnień. 
To wraca,
bo przed przeszłością nie da się uciec.

7 komentarzy:

  1. Jejku ty sama to pisalas? Nie to ze nie wierze w twoj talnet,tylko to jest takie boskie jejku,takie prawdziwe
    Ja jestem ciekawa pierwszego rozdziału :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pierwsze to cytat, który znalazłam gdzieś w internecie a bardzo mi się spodobał dlatego postanowiłam go wykorzystać ;)
      a to dalej.. dalej to już samo życie jednak nie omieszkam wspomnieć że wyżej wymieniony cytat natchnął mnie wreszcie do tego, by przelać to na wirtualne kartki papieru. ;)

      Usuń
  2. zapowiada się na prawdę bardzo interesująco :) Jestem strasznie ciekawa tego co się wydarzy.Jeśli możesz to informuj mnie o nowych rozdziałach na moim blogu http://lukasz-rozalia-story.blogspot.com/ , miło byłoby również gdybyś miała ochotę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się prolog. Jestem ciekawa kolejnych rozdziałów. pisz szybko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, ten prolog jest po prostu cudny. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog jest bardzo emocjonalny, wręcz przepiękny.
    Tylko trochę trudno czyta mi się tą czcionkę :(
    Czekam na kolejny i pozdrawiam! :)

    P.S. Informuj mnie o nowościach :)
    http://in-love-with-madrid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega!! Wpadłam tutaj i zostaje idę czytać dalej <3 zapraszam też do mnie http://historia-o-niezwyklej-milosci.blogspot.com/?m=1 oczywiście jeśli się spodoba nie zapomnij zostawić komentarza ^^

    OdpowiedzUsuń