sobota, 6 kwietnia 2013

Bohaterowie.


Anastasia Weyden


- Muszę znaleźć nową pracę
- Ale właściwie po co?
- Wiesz, mam takie małe dziwactwo, muszę jeść i płacić za czynsz. Taka nieszkodliwa mania.

Nie chodzi o to, że Cię nie ma. Chodzi o to, że Cię nie będzie.



Ashley Meredith Weyden

zawzęcie studiuje prawo karne. na chwilę odwraca wzrok od ekranu laptopa i spogląda prosto na siostrę która od 5 min. prowadzi monolog wyraźnie przy tym gestykulując 

- Santiago Bernabeu? Nie znam człowieka



- Bigamia to stan o jednego męża za dużo. A monogamia to właściwie to samo.



Michael Ballack

- Gram w Realu dziewczyno, jak możesz mnie nie znać?

- Jak będziecie świętować zwycięstwo?

- Ja będę pił alkohol. Dziękuję.

po wygranym meczu z Barceloną 


- I wiesz co mnie boli? Że gdy ja cię kocham, ty i tak pójdziesz do tego dupka, a ja cię nie powstrzymam, bo chcę, żebyś była szczęśliwa.





Iker Casillas


- Bramkarz to nie zawód. Bramkarz to stan umysłu. 

 w jednym z wywiadów


- Jedyne czego naprawdę potrzebuję w swoim życiu to osoby, która potrzebuje mnie w swoim. 



- Kiedyś ktoś powiedział, że w chwili kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze.


Sara Eva Carbonero

- Myślisz, że jak zerwał ze mną dla ciebie to ty będziesz wyjątkowa i nie zostawi cię dla innej? 

- A pana to już ktoś kiedyś nie skrócił o głowę?
riposta na chamską odzywkę ze strony Messiego w czasie wywiadu na żywo

* tak.. wcisnęłam Ballacka do Realu, no ale musiałam to zrobić.. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz